Hier vind je antwoorden op de meest gestelde vragen over onze photobooths, pakketten, extra mogelijkheden en meer. Of je nu meer wilt weten over het huren van een photobooth, de verschillende props, of praktische zaken zoals begeleiding en filters, wij hebben alles voor je op een rij gezet.

Staat jouw vraag er niet bij? Neem gerust contact met ons op, we helpen je graag verder!

xxx

xx

xx


Uren en begeleiding

Wat is het minimaal af te nemen aantal uren?

Bij het huren van een photobooth is het minimaal aantal af te nemen uren - 3 uur.

Al onze pakketten beginnen ook met een basis van 3 uur photobooth.

Kan ik de huurperiode van de photobooth verlengen?

Ja, je kunt extra uren toevoegen aan jouw pakket. Dit valt onder de extra mogelijkheden in het boekingsformulier. Hier kun je dan ook de extra uren toevoegen aan het door jou gekozen photobooth pakket.

Wil je meer dan 5 uur photobooth huren, dan kun je ons een bericht sturen voor een offerte op maat.

Waarom en wanneer begeleiding bijboeken?

Begeleiding zorgt ervoor dat alles soepel verloopt en de hostess zal er voor zorgen dat er nog meer interactie ontstaat bij het gebruik van de photobooth. Onze hostess helpt gasten met het gebruik van de photobooth, geeft tips en houdt alles in de gaten.

Vooral bij zakelijke evenementen en grote groepen is dit een aanrader. Bij groepen van meer dan 75+ gasten raden we dit zeker aan.


Photobooth props

Welke props zijn standaard inbegrepen?

Bij elke photobooth zijn papieren basis props inbegrepen. Deze worden aangepast aan jouw thema of wensen.

Wat is een Royal Prop Box?

De Royal Prop Box bevat een uitgebreidere selectie thema props. Perfect voor feesten met een specifiek thema of extra flair. Denk hier aan hoedjes, brillen, sjaals, petten, microfoon en nog veel meer. Deze props worden aangepast naar het gewenste thema/ kleurenschema. 

Kijk hier voor meer informatie en inspiratie

In een aantal pakketten is de royal prop box inbegrepen, maar je kunt deze ook los bijboeken.

Kan ik gepersonaliseerde props laten maken?

Ja, we bieden volledig gepersonaliseerde papieren props aan die perfect aansluiten bij jouw evenement of thema.

Meer informatie vind je op de pagina: Gepersonaliseerde props


Backdrop/ Achtergrond

Welke soorten backdrops zijn beschikbaar?

We bieden zowel basis backdrops als thema backdrops. Basis backdrops zijn neutraal en stijlvol, terwijl thema backdrops perfect aansluiten bij specifieke feeststijlen.

Meer infomatie is te vinden op de pagina: Backdrop Assortiment

Kan ik een backdrop zelf kiezen?

Ja, je kunt een backdrop uit ons assortiment selecteren die het beste bij jouw evenement past.

In een aantal pakketten is een basic backdrop inbegrepen. Deze kun je upgraden naar een thema backdrop. Maar je kunt de thema backdrop ook los bijboeken.

Het backdrop assortiment is hier te vinden.

Wat is de afmeting van de backdrop?

De backdrops zijn standaard 2,3 x 2,3 meter. Wanneer dit niet past hebben we voor een aantal kleuren/ thema's een kleinere variant. Deze is 1,5 x 2,1 meter.


Filter opties

Welke filteropties zijn er beschikbaar?

Je kunt kiezen voor een zwart-wit of beauty-filter. Deze geven jouw foto’s een unieke uitstraling.

Meer informatie hierover is te vinden op de pagina: Filter opties

Kan ik als ik de filter optie heb geboekt ook nog gewone foto's maken?

Zeker! Je kunt voordat je de foto of het filmpje maakt aangeven of je de filter aan wilt zetten of het originele beeld wilt gebruiken.